أعلان الهيدر

السبت، 15 نوفمبر 2014

الرئيسية طريقة لشرح طرد اى ادمن او المدير من الجروب على الفيس بوك

طريقة لشرح طرد اى ادمن او المدير من الجروب على الفيس بوك

300-x-300-gif-E



طريقة لشرح طرد اى ادمن او المدير من الجروب على الفيس بوك ونعرض لكم ذلك من خلال فيديو يعرض لنا ذلك الموضوع الذي يستفاد منه مستخدمى الفيس بوك وخاصة لجروب الفيس بوك


فيديو طريقة لشرح طرد اى ادمن او المدير من الجروب على الفيس بوك :-


هناك 6 تعليقات:

  1. مساء الخير
    عندى جروب
    صفحه مؤسسه مغلقع منذ زمن
    هو الان به 2 مسؤولين صفحات مغلقه فقط
    هل يمكن استرجاعه

    ردحذف
  2. استخدمي تطبيق group للاندرويد لتعيين اي شخص ادمن في اكروب ليس فيه ادمن

    ردحذف
  3. السلام عليكم اخي الكريم انا مدير جروب وفي شخص اخترق حسابي ودخل ع الجروب بتاعي وحذفني انا والمسئولين كلهم بمعنى انا حذفت الادمن وحذفت نفسي كمان وعايز ارجع الجروب بتاعي ومش عارف اعمل ايه مع العلم في حساب مقفول في الجروب كان ادمن معايا ارجو المساعدة 😔

    ردحذف
  4. ههههههههههه تم طرد الادمن بقولك ايه فيه حد قالك كسمك طب كس ام اللي ما يقولك كس امك وانت عيل اهبل صحيح

    ردحذف
  5. السلام عليكم انا مسؤول في مجموعة به ثلاث مسؤولين آخرين و كلنا متفقين على إخراج احد المسؤولين من الجروب لكن عندما اضغط لا يود ان يخرجه هل من طريقة

    ردحذف

يتم التشغيل بواسطة Blogger.